maandag 27 juli 2015

Pretty in blue/pink/purple/mint....

Wauw, ik vind dit wel erg leuk worden: mijn hexagonprojectje. Heb een mooi voorraadje zitten haken en ben ondertussen ook al begonnen met het aan elkaar hechten van de zeshoeken. Heb getwijfeld tussen een randje van shetland wol of om gewoon verder te gaan met Noro. Het laatste is het geworden, om er toch een eenheid in te krijgen.


En ik ga zo lekker door. Nog geen idee wat het gaat worden. Heb al wel wat ideeën kunnen afstrepen. Zo zijn een plaid, een sjaal en een kussen overgebleven.




4 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Ik ben toevallig ook met een noro garen aan het breien, wat een prachtgarens zijn het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Ingeborg! Het garen van Noro vind ik geweldig! Al meerdere projectjes mee gemaakt! :-) Elke keer met een leuk effect..

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...