woensdag 22 juli 2015

Even geen handwerkje, dan maar 'pinnen'.

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je werkelijk nergens zin in hebt en gewoon doelloos op internet gaat neuzen? Zo'n moment heb ik nu: ik ben Pinterest aan het afstruinen. Ik haal er veel inspiratie vanaf: patronen, kleurgebruik, ontwerpen, etc. Hetzelfde heb ik trouwens ook met Instagram. Daarin kan ik verdrinken. Soms er zelfs te diep in duiken... 

Een nadeel hieraan is overigens wel dat ik overloop van ideeën en uiteindelijk het bos niet meer zie. Vooral als ik een deadline heb. En die heb ik momenteel: 8 augustus sta ik namelijk op de Boerenerfmarkt bij 't Swieneparredies in Nieuw-Scheemda (Groningen). En dan moet ik natuurlijk wel met een mooi voorraadje items aan komen zetten.

Dus bij deze een note voor mijzelf: weer aan de lijstjes (ja, ook in mijn zomervakantie).







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...