vrijdag 17 juli 2015

Iets nieuws proberen.

Nadat Vintage Summer is afgerond en nu mooi opgespannen ligt te drogen, ben ik weer met iets nieuws begonnen. Wederom met shetland wol. Het fijne aan shetland is dat het heel dun is, dus ook prima om met dubbel draad te haken. Dat heb ik nu dus gedaan. Hieronder wat voorbeeldjes met verschillende kleuren. Ik wil nog kijken hoe het eruit komt te zien als ik de bolletjes op de foto met elkaar ga combineren.

Ik vind haken met veel kleur heel leuk, vooral als ze tegelijkertijd erg rustig zijn. Maar de kleuren hierboven zijn meer in 1 lijn.. Ook leuk natuurlijk. Ik heb in de voorbeeldjes de bovenstaande bolletjes wol gebruikt als basis en gecombineerd met andere kleuren. Ben dan ook erg nieuwsgierig. Ik hou jullie op de hoogte!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...