zondag 30 augustus 2015

Wijn en pinterest

Zondagavond, met een wijntje achter de computer. Begonnen met een film, maar halverwege toch maar gestopt i.v.m. trager wordend internet. Tja, niet altijd even fijn. Maar morgen nog een dagje vrij, dus beginnen we de dag met het vervolg van de film. Dus nu maar op Pinterest aan het rondneuzen en mijn hersenspinsels op papierzetten, inspiratie opdoen: zowel ideeën om te maken als kleurinspiratie. Genoeg voeding voor mijn geest, waar ik wel blij van wordt: mooie plaatjes, ideetjes, etc. Hieronder een greep uit de plaatjes die ik ben tegengekomen.

Oh ja, en wat ik nog allemaal moet afronden aan projectjes. Genoeg! Een To do lijst gemaakt voor morgen, maar ook gelijk voor de handwerkprojectjes die ik ooit ben gestart en die nog afgemaakt moeten worden....











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...