zondag 16 augustus 2015

Kortingsactie!!

Een drukke week achter de rug met veel leuke dingen. Zo waren de oom en tante en twee neefjes van mijn vriend uit Spanje hier, hebben we leuke dingen met ze gedaan en hebben we de bruiloft gehad van mijn zwager en schoonzusje. Wederom weinig tijd gehad om te handwerken dus. Maar, zo op de laatste vrije dag voordat we weer terug gaan in het dagelijkse ritme, gooi ik er nog een kortingsactie uit die deze hele maand nog geldig is. 


Jaja, 25% korting maar liefst, op je aankoop op Etsy. Wat wil je nog meer? Dus wees er snel bij, want voordat je het weet is de maand augustus weer voorbij. Dus gebruik 'AUG2015' in de etsyshop. Het kan natuurlijk ook gewoon via de mail, als je het liever niet via Etsy wil doen.

En nu ga ik weer verder met haken. Nog steeds mijn hexagonprojectje. Helaas niet buiten, afgelopen week kon ik nog even genieten van de laatste zonnestralen deze week, met een haakwerkje op schoot.. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...