maandag 10 augustus 2015

Weer terug van vakantie... en de rest ook weer gedaan!

Oke, ik had mij voorgenomen om bijna dagelijks een blog te typen, maar er kwam een vakantie tussendoor. Lekker een aantal dagen weg geweest, kamperen in een tentje, veel gefietst en genoten van het mooie weer. Een mooie toertocht gemaakt door de Utrechtse Heuvelrug, de Grebbeberg beklommen (7% maar liefst, heb op de top staan hijgen als een malle, maar heb het gered!) en 2 keer met een fietspontje over de Nederrijn geweest.




Helaas niet op de markt gestaan bij 't Swieneparredies. Het mooie weer eist regelmatig zijn tol bij mij: aantal dagen met migraine op bed gelegen.

Maar in mijn vakantie heb ik dus even helemaal niets aan handwerken gedaan. Jammer, want had er wel zin in, maar kreeg er even geen vat op. Wel mijn hexagonprojectje meegenomen, maar weinig aan gedaan. In Amersfoort bij de winkel Elitt nog mooie garen voor de winter gekocht. Veel verschillende soorten garen, even weer wat anders dan wat we 'thuis' hebben. Dus altijd leuk om weer wat mee terug te nemen naar het noorden! Dus binnenkort kan ik weer starten voor de herfst/winter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...