zondag 6 september 2015

Trying something new

Naast brei- en haakwerken die ik verkoop op Etsy, probeer ik nu iets nieuws. In samenwerking met mijn ouders, wat ik natuurlijk sowieso al leuk vindt. Een voet voor een lamp, gemaakt van massief teakhout, incl. fitting en snoer. Lampen zijn los te verkrijgen bij diverse zaken. Wij hebben gebruikt van een Goldline lamp, met een koperen uitstraling. Gekocht bij Laif & Nuver in Groningen. Ook kan er gekozen worden voor een Edison lamp of voor de goedkopere variant bij onder meer de Xenos.

Ik ben erg benieuwd hoe dit zal lopen, anders zal ik misschien wel moeten switchen van textiel naar hout. ;-) Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...