maandag 28 september 2015

Drukte...

Het is alweer een tijd geleden, maar heb intussen heel veel gedaan: zowel op werk gebied als privé..


Zo heb ik het smoordruk met huisbezoeken (wat wij in de eerste klas doen bij nieuwe mentorleerlingen). Daarnaast aan het solliciteren geslagen voor een aanvulling op mijn huidige baan. Solliciteren mocht niet baten, maar toen kwam er hoge nood vanuit een andere locatie en sinds vandaag werk ik daar ook 6 uurtjes in de week.

Fanatiek aan het trainen voor de 4mijl in Groningen. Sinds lange tijd hardlopen (conditie is enigszins opgebouwd met wielrennen) in 1 keer 5km gelopen. Met als gevolg: al 2 dagen spierpijn.....

Daarnaast een aantal projectjes gedaan en ook gelijk afgerond. Ik heb een sjaal mogen breien voor Soof, waar ze heel blij mee is. Het is een mooie winterse sjaal geworden. 


Daarnaast nog een eigen projectje gedaan, die in de smaak viel. Meteen de eerste is ingepikt door mijn nicht. En voor een andere nicht maak ik er ook een. En ik heb tevens weer een bestelling mogen versturen: voor het eerst internationaal (USA)!!!!
Druk gehad en heb het ook nog druk! Maar wel erg leuk! Het lijkt nu een beetje te draaien... let's hope for the best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...